Pytania i odpowiedzi

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Nie, na zakupione w naszym sklepie produkty nie możesz otrzymać fakturę VAT, do każdego zamówienia dołączamy paragon ewentualnie na życzenie fakturę nie VAT.
Zbieramy jednak opinie od Państwa ws. ewentualnego zainteresowania zakupem na naszej stronie, pod warunkiem wystawienia fakrury VAT. W takim wypadku prosimy wysłać na nasz adres e-mail krótką informacje np. „jestem zainteresowany zakupem pod warunkiem wystawienia faktury VAT” 


Gdzie jest moja przesyłka?

Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości email otrzymają Państwo numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie drogę przesyłki.


Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?

Produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu posiadają gwarancję producentów, obowiązującą na terenie Polski. Informacje o czasie gwarancji, sposobach zgłaszania oraz rozpatrywania znajdziesz na stronach internetowych producentów. Pamiętaj, że producent w ramach gwarancji może zażądać dowodu zakupu oraz oryginalnego opakowania.


Jak zmienić moje zamówienie?

Mogą Państwo modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), proszę skontaktować się z nami jak najszybciej – najlepiej telefonicznie: 502-493-461.


Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

Proszę o przemyślane zakupy, jednak z rożnych przyczyn mógł nastąpić błąd podczas składania zamówienia. W takim przypadku proszę niezwłocznie wysłać informacje e-mail lub skontaktować się z nami telefonicznie pod numerem telefonu: 502-493-461.


Gdzie jest możliwość odbioru osobistego?

Odbiór osobisty jest możliwy w siedzibie firmy pod adresem: 48-250 Głogówek, ul. Sobieskiego 38, lub w Osinach pod Opolem (województwo opolskie).


Czy przy większych ilościach jest możliwość negocjacji cen?

Tak przy większych ilościach jest możliwość negocjacji cen, w takiej sytuacji ustalamy ceny indywidualnie do każdego zamówienia.

 


Jeżeli w wersji damskiej zdecyduję się na krój damski taliowany, i uznam że lepiej by mi pasował jednak krój damski standardowy, to czy jestem w stanie samodzielnie bez pomocy fachowca to zmienić?

Tak, każda osoba nawet nie posiadająca wiedzy czy umiejętności szycia może wrócić z kroju damskiego taliowanego do kroju damskiego standardowego, co w bardzo dokładny sposób pokazuje poniższy filmik.

link: https://youtu.be/CbrsmAYwDFs

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl